Benvinguts a les tertúlies literàries dels mites grecs.

Benvinguts i benvingudes al blog que usarem les properes setmanes per desenvolupar les nostres tertúlies literàries sobre el llibre que estem llegint, els mites grecs.

En aquest blog compartirem les sensacions que ens aporta la lectura de la qual estem gaudint, també compartirem dubtes sobre el llibre i qüestions sobre els personatges i la trama de cada història.
L'objectiu és ajudar-nos a comprendre millor les lectures i compartir les nostres inquietuds i impressions.

 


Espero que us agradi aquesta nova manera de compartir la lectura.


Per a la mitologia grega l'Olimp era la llar dels déus.

 



Comentarios

Entradas populares de este blog

Què va ocórrer quan orfeo i Eurídice estan a punt d'aconseguir el món dels vius? Després d'aquest tràgic succés, de quina manera torna a trobar-se amb Eurídice?

Per què Polidectes va enviar a Perseo perquè matés a Medusa?

Què li va ocórrer al rei Polidectes?